HTML

Spanish summer:)

Ez a blog olyanoknak készült akik ismernek és nyomon szeretnék követni ténykedéseimet a nyáron itt az óceán közepén:)

Friss topikok

  • orangedóri: Szija drága barátnőm:DNagyon eltüntél mostanában:DNóri írt neked de arra sem válaszoltál....tessék... (2009.08.20. 23:31) a jól sikerült "teliholdparty":)
  • Nóri:): most látom ám ,hogy Dóri is majdnem ugyanazt irta:D ebben van vmi turpisság:D:D :):):):):) szejet ... (2009.08.02. 20:57) képek
  • orangedóri: Tök jó,hogy így elmondtad,hogy ki kicsoda:DLátom mindenki szeret inni ott kint:DRoszzalkodjál csak... (2009.07.18. 23:04) more info about the others..
  • orangedóri: Na látom beindult a buli:DTök jó a vizi aerobic:D Ne aggódj majd belejössz a munkába ügyi vagy te:... (2009.07.04. 08:52) beindul a gépezet..:)
  • barbaraguapa: Jaja, ñn sztem kovetklezo szadanapomkor megyek ciutadellaba, mert meg kell csinaltatnom a NIE-t va... (2009.07.04. 00:17) a munkáról+egyebek

Linkblog

Már az 1/3án túl

2009.07.29. 17:56 Espana-girl/alias_Margit

Jó rég volt már az utolsó bejegyzésem.. Lehet nem időrendben de nagyjából megpróbálok mindent leírni ami azóta történt velem. Előfordulhat hogy valamit már említettem de már lassan én se tudom követni kinek mit mikor írtam.

Jött egy új lány lakni hozzánk, Simona-nak hívják és olasz. Nagyon aranyos lány. Mostmár 6an vagyunk tehát már teltház van senki új már nem fog jönni. Kár hogy ritkán találkozunk, mert mindenkinek máskor van szabadnapja, de azért így is néha esténként sikerül összehozni valamit. Ez többnyire azt jelenti hogy beülünk az egyik bárba inni valamit. Többnyire a munkatársakkal szoktunk beülni munka után Las Brisasba ami a hotellel szemben van és már nagyon jól ismerjük az ottani dolgozókat, akik alkalomattán elengednek pár eurótJ Nem szoktunk túl sokáig maradni, mert másnap mindenki korán kel. A csapatból egyedül Nelli meg én vagyunk azok akik nem igazán tudnak spanyolul, sőt Nelli semmit pár szón kívül. Olyan rossz, pedig szívesen bekapcsolódnék a beszélgetésbe. Érdekes hallgatni ahogy beszélnek, mindenki más akcentussal és szerintem az andalúzok azok akiket a legjobban fel lehet ismerni. Sose ejtik ki az „s” betűt. Elharapják az összes szó végét. Na így nehéz megérteni ha még hozzá is tesszük hogy nagyon gyorsan beszélnek. De már kezdek hozzászokni a beszédstílusukhoz és sok mindent megértek amikor egymással beszélnek. A válasz már nehezebb..De azt mondták sokat fejlődtem, mind nyelvileg, meg munkailag isJ Nagyon aranyos emberekkel dolgozok együtt és ez szerintem ritka dolog úgyhogy nagyon örülök neki. Azért kivételek mindig vannak..például most megtudtam hogy Susananak problémái vannak a főnökkel és lehet hogy el fog menni, ha nem javul a helyzet. A főnök ugyanis kikezdett vele és mivel ő nem akart semmit tőle mérges lett és nem áll szóba vele meg mindig utálatos vele. De Kamilanak is múltkor azt mondta hogy „szeretlek” amikor tudja hogy barátja van..de a főnöknek is van nője..szóval egy nagy szoknyavadász..Szerencsére nekem nincsenek ilyen problémáim. Szerintem nem is nagyon kedvel mert jóban vagyok Susanaval és ő ezt látja és gondolhatja hogy elmondta nekem. Amúgy kezd kihalni az étterem, legalábbis a pincér részleg. Nellivel kezdődött hogy elkapott valami hányásos vírust és szegény 3 napig nem tudott dolgozni jönni. Első nap ő hiányzott, a másodikon már ketten is. Ugyanaz volt a bajuk. Ez azt jelentette hogy megtriplázódott a munka száma, időre kellett végeznünk és nem voltunk elegen. Kicsit ki voltam készülve a nap végére elhihetitek. Másnap bejött Raquel és Kathi betegen. No comment. Tudom hogy kell a pénz de szerintem egy étteremben még jobban terjed a betegség, az meg végképp nem okos dolog hogy a vendégek megfertőződnek. És persze az étellel is nagyon nagyon gyorsan terjed. Azért hálás vagyok mert nem hármunk nyakába zúdult az egész munka..Szegény Raquel egész délelőtt sírt, rosszul érezte magát, ráadásul egyedül lakik messzebb semmi ismerős, rokon nem lakik a közelében. Próbáltam vígasztalni de folyton jöttek hogy nyomás munka van, venga, venga! nincs megállás. Azért loptunk neki egy csokis fánkot hogy jobb kedve legyenJ Másnap már szerencsére jól volt. Jövő hét kedden lesz a szülinapja úgyhogy majd meglepjük valamivel. Ja és utánuk Tony is lebetegedett. Ő is bejött betegen ma. Már szinte mindenkin végigment, mert Susana és a főnök se voltak jól de annyira igen h bejöjjenek. Én még tartom a frontotJ Velem csak balesetek történnek, beteg ritkábban vagyok. De örömötökre mondom hogy nem szereztem be újjabb sérülést, eltekintve a sok kis karcolástól amiket a villák meg kések okoznak.
Mi volt még. Ja igen. Voltunk egyik csütörtökön szinten munkatársakkal a strandon este. Vittünk kaját, piát, zenét, matracot és csináltunk egy kis beachpartyt. Nagyon hangulatos volt. A tenger este olyan félelmetes amikor nem látod a határt ég és víz között. Fürödtünk is benne, nem volt egyáltalán hideg. Mondjuk itt mi hideg..Mostmár napi 40 fok hőmérsékletnél járunk és állítólag egész augusztus ilyen lesz. Délután olyan forróság van hogy alig tudsz mit csinálni. Én röplabdázni szeretnék de olyan nehéz összehozni. Most hallotam hogy Ciutadellának van egy nagyon jó röpicsapata. Talán el kéne néznem egy meccsükre ha játszanak. Egyik nap a világítótoronyhoz mentem el egy kicsit kirándulni mert mindenki punnyadt. Végig a part mentén mentem és csináltam rengeteg képet. Majd rakok fel. Gyönyörű ez a hely. Ilyen tiszta vizet eddig sehol nem láttam. Erről jut eszembe tegnap meg egy új helyre látogattam el, Mitjanaba. Cala Galdana közelében van(ahol a Barbi dolgozik). Susana bátyjának van kocsija és elvitt minket. Az egész egy nagy öböl nagy sziklákkal a part mentén. Felmásztunk a sziklákra és onnan eszméletlen volt a kilátás. Persze a fényképezőgépem elromlott és csak pár képet tudtam készíteni a telefonommal ami nem ugyanaz. De majd talán még eljutok oda. Még északra is el szeretnék menni, mert azt mondják az teljesen más mint ez a rész. Kíváncsi vagyok rá. Ehhez persze kocsi kell..Amúgy a biciikli kölcsönzés se lenne rossz ötlet, 20 kmt nem gáz letekerni, csak ilyen melegben? Max kora reggel indulni este pedig vissza. Vagy körbefutom a szigetet vagy körbeúszom..van itt optionJ na jó azt azért nem. Elég ez a sok fizikai munka az étteremben. Képzeljétek én lettem itt az unofficial masszőr, mindenkit én masszírozok. Anyu beajánlhattok az Ilonához tanoncnakJ
Még elfelejtettem mondani hogy tegnap Mitjana után beugrottunk kocsival Cala Galdanaba és elhoztuk a Barbit, merth neki 2 szabadnapja van és egymás utánra esett pont, úgyhogy kitaláltuk hogy átjön este elmegyünk valahova és itt alszik. Délután kimentünk itt a strandra (na ez már kicsit sok strand meg só volt egy napra). Estefelé bevittem a hotelbe körbevezettem bemutattam majdnem mindenkinek és tök aranyosak voltak mert engedték hogy hozzak fel neki is vacsorát. Mondjuk általában úgyis a kukában landol a maradék. Nem bírom nézni ahogy azt a sok finom dolgot kiöntik a kukába..tiszta pazarlás.egy csomó ember meg éhezik. Mit tudom én mondjuk összegyűjtenék egy helyre a maradékot valaki meg este jönne és elvinné aztán odaadná azoknak akiknek szükségük van rá. Pár napig el lehet azt raktározni szerintem. Jó persze pénz. És ebbe senki nem fektet. Pedig megérné..én meg nem tudom az összeset megenni bármennyire is sajnálom hogy kidobják. Na mindegy most elkalandoztam másfele. Vacsora után pedig a bárban a hotelben meghívtak minket egy sörre meg mi is volt a neve, pomado azt hiszem. Valami rövid ital. De a pálinkához képest semmiJ Rávettem egy csomó embert hogy jöjjenek este a Chaplinsba. Sokan el is jöttek, munkatársak, lakótársak, még a pincérek is leültek hozzánk. Kaptunk az egyiktől kalapot is Chaplins felirattal. Jól éreztük nagyon magunkat. Szeretem a nemzetközi környezetet, olyan hangulatos. Ja meg ma kiderült amikor a medencében beszélgettem magyarul a Barbival hogy az egyik srác tud magyarul. Hirtelen megszólalt hogy jajj de jó magyarokkal találkozni. Mi csak néztünk hogy mi van?! Te tudsz magyarul? Kiderült román, félig olasz van magyar vonatkozása, tud spanyolul és még franciául is. Vagy 5-6 nyelven beszél. Spanyolul is tud. De a poén az hogy jó ideje már a medencébe volt és még jó hogy semmi olyat nem mondtunk amit nem kellett volna. Pluszba mondta hogy itt lakik egy szlovák lány is ő is beszél magyarul. Hihetetlen mik vannak. És állítólag 2 hónapja már itt vannak. Vagy 20 méterre laknak tőlünk. Most már ezt is tudom. Bár ha azt nézzük itt senkivel nem beszélek magyarul honnan is tudták volna. Sőt még nem is nagyon láttam őket, mondjuk inkább a strandon vagyok vagy máshol mint a medencében. De ezt jó tudni.
Na most már befejezem, mert sose lesz végeJ jönnek új képek úgyhogy figyeljétek és drukkoljatok hogy én ne kapjam el a betegséget(úgy hogy egy szobában lakom a Nellivel!). Igyekezni fogok. Ja és megpróbálok sűrűbben jelentkezni.

Puszi mindenkinek!!! 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://margit777.blog.hu/api/trackback/id/tr161276053

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása