HTML

Spanish summer:)

Ez a blog olyanoknak készült akik ismernek és nyomon szeretnék követni ténykedéseimet a nyáron itt az óceán közepén:)

Friss topikok

  • orangedóri: Szija drága barátnőm:DNagyon eltüntél mostanában:DNóri írt neked de arra sem válaszoltál....tessék... (2009.08.20. 23:31) a jól sikerült "teliholdparty":)
  • Nóri:): most látom ám ,hogy Dóri is majdnem ugyanazt irta:D ebben van vmi turpisság:D:D :):):):):) szejet ... (2009.08.02. 20:57) képek
  • orangedóri: Tök jó,hogy így elmondtad,hogy ki kicsoda:DLátom mindenki szeret inni ott kint:DRoszzalkodjál csak... (2009.07.18. 23:04) more info about the others..
  • orangedóri: Na látom beindult a buli:DTök jó a vizi aerobic:D Ne aggódj majd belejössz a munkába ügyi vagy te:... (2009.07.04. 08:52) beindul a gépezet..:)
  • barbaraguapa: Jaja, ñn sztem kovetklezo szadanapomkor megyek ciutadellaba, mert meg kell csinaltatnom a NIE-t va... (2009.07.04. 00:17) a munkáról+egyebek

Linkblog

more info about the others..

2009.07.15. 18:14 Espana-girl/alias_Margit

 

Na most megint időt szakítottam egy újabb bejegyzésre, hogy legyen mit olvasni ha unatkoztok:p Most jöttem a tengerpartról, iszonyú a hőség. Bár neten olvastam, hogy most magyarországon is hőségriadó van..Itt már 2szer esett!!J Röpizni már megint nem jutottunk ki..Már 3 napja tervezzük. Vettünk közösen egy röplabdát, mert van egy betonozott zárt pálya az egyik hotelnél és tök jó az egész csak sose jön össze mert mindig kevesen vagyunk. Valakinek mindig valami dolga akad..Nehéz összeszedni annyi embert, mert mindenkinek más a munkabeosztása. Olyan nincs hogy mindenki szabad. De még próbálkozom. Azért az időt jól kihasználtuk. Elvileg Axellel, meg Ginoval mentem volna, de 3an nem lehet játszani. Inkább beültünk a bárba és meghívtak pár pohár sörre:p Apu neked ez tetszene itt a nap minden órájában csak sört isznak:D Én is nagyon rákaptam. Nagyon jólesik ilyen melegben. Igazából itt 2 dolgot isznak vagy colát vagy sört, ki mit. Gondolhatjátok melyiket választom:D Na megittunk úgy 5 pohár sört, persze semmit se saját zsebből:P. Aztán játszottunk azzal az asztalkorongos játékkal fogalmam sincs h hívják. Utána 7re mentünk dolgozni. Így mindig jobban megy a munka. Egyébként megismerkedtem Axel bátyjával is, szimpatikus srác, kár h semmit se értek abból amit mond..de már felajánlotta h meghív valamire és ha gyerekeink lesznek az én szemeimet akarja merth gyönyörűek..JMeg h mit szólnék ha a főnököm lenne az apósom..mondom inkább kihagyom..:D Elég fura alakok ezek..Itt mindenki szinte házas és gyereke van..Például ma azt tudtam meg h Axelnek felesége és gyereke van pedig 23 éves!!!És szinte itt mindenki! A konyhán is..komolyan..a nők nem normálisak..már ilyen korban gyerek..főleg h a pasik meg összevissza kavarnak..Axelt se mondanám ártatlannak..de egyébként meg nagyon rendesek, aranyosak meg minden..Csak ilyen ez a kultúra. Meg hogy mindenkinek tetkója van. De tényleg. 95 százaléknak. Plussz fülbevalót szinte minden pasi hord.
Na de leírom ide ki kicsoda mert sokan nem tudjátok követniJ
Ha rámentek a „menorca2” fényképalbumra ott az első képen vannak a munkatársaim, nem az összes egy páran. Balról mondom:
A szemüveges a közvetlen főnököm az étteremben:Alex. Őróla annyit kell tudni hogy van vagy 6 gyereke és már a 3. feleségnél jár. Nem egyszerreJ Általában nyugodtnak tűnik, de sokszor ideges, nem bírja a stresszt. De munka után szokott pezsgőt hozni. Volt amikor 3 üveggel megittunk.:D
Mellette hátul a finn szobatársam, Nelli. Általában nyugodt, lassú, szeret olvasni, búvárkodni. Nem túl aktív de van egy fura személyisége ami miatt az emberek itt nagyon szeretik. Talán a lazaság és h mindig kimutatja az érzéseit és humoros. Pedig néha nem is akar az lenni, de olyan fejeket tud vágni:D
Előtte a szőke, Tony (fura név egy nőnek, tudom..). Ő nagyon extravagáns nő, nagyszájú, mindig megmondja h mit gondol. Eleinte nem bírtam sztem ő se engem. De ha hozzászokik az ember a nyers stílusához akkor jobb.
Elől mellette a poharat pusziló lány, Raquel. Madridi, 29 éves pedig 20nak néztem..Ő is eléggé felvágott szájú, de őt nagyon bírom. Aranyos lány és szerintem tök szép is. Vele még alapszinten lehet angolul kommunikálni mert nagyjából beszél valamit.
Mögötte Susanna, neki nemrég ünnepeltük a szülinapját. Andalúziából származik. Ő beszél a legjobban angolul. Sokszor megyünk el vele kávézni munka után. Nagyon szorgalmas és megvan benne a dél-spanyolországi temperamentum. De olyan gyorsan beszél…
Végül jobb oldalt, ő Axel. Alex egyik fia. Már írtam róla, de annyit h ő a szerelő a szállodában. Mindig mindenkivel nagyon barátságos és közvetlen. Nagyon bírom, jó haver. Egyébként argentin.
A lány aki egyedül áll a képen kissé később, ő Natalia, iszonyatosan aranyos és kedves lány. A bárban dolgozik de sokszor jön segíteni az étterembe. Ha a bárba megyünk mindig kapunk ingyen italtJ
Az utolsó előtti képen, zöld ruhában a nőt Kathinak hívják. Alapjába véve aranyos, de dolgozni vele szörnyű. Mindig csak rápido, csináld ezt csináld azt…fúúú..senki se bír vele együtt dolgozni..sose jó neki semmi..
Ja meg a 3. sor legutolsó képén, az álló fiút Pavelnek hívják. Recepciós, Csehországból van, de már 3. nyarát tölti itt.
Igazából több képet akartam felrakni de valamiért folyamatosan letöröl egy csomót a program. Pedig röpis képeket is raktam fel..azért még egy személyről írok, ő pedig Gino.
Ő a holland-spanyol srác a recepcióról. Ő itt szinte a legjobb barátom. Nagyon jófej. Vele tudok sportolni, beszélgetni, mert végre valaki angolul is tud, ja meg németül is és plussz spanyolul is! Nem semmi. Eljön röpizni, szeret focizni, a víztől mondjuk kicsit „fél” inkább mondanám h a medúzáktól van nagyon megijedve. Kicsit gyereksen viselkedik, de ez a vicces benne. Amúgy nem iszik alkoholt mert nem ízlik neki..Már a 3. akivel életem során találkoztam..na én ezt akkorse fogam soha megérteni..amúgy mielőtt bárki bármit gondolna, nem fogunk összejönni, 1 mert csak barát, 2 barátnője van. Egyébként helyes. Kicsit feka, akik általában nem is szokta bejönni. De ő azért helyes. Általában vele, Pavellel és Axellel szoktam szabadidőm nagy részét eltölteni. Na jó még Nellivel is értelemszerűen. És munka után Raquellel és Susannával vagy épp Kamillával. Ja őróla nem is meséltem. Ő is cseh. Kedves lány, ő is tud angolul! Yeah! De ő általában a spanyol pasijával van.
Na egyelőre ennyi, mert eszek még valami falatot munka előtt, mostmár kezdek éhes lenni..

Puszilok mindenkit!!!!!!!! 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://margit777.blog.hu/api/trackback/id/tr301247923

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

orangedóri 2009.07.18. 23:04:24

Tök jó,hogy így elmondtad,hogy ki kicsoda:DLátom mindenki szeret inni ott kint:DRoszzalkodjál csak:Dhehehaha mi is ezt tesszük itthon a változatosság kedvéért:DHIÁNYZOL NYIM SZEJET:D
süti beállítások módosítása