HTML

Spanish summer:)

Ez a blog olyanoknak készült akik ismernek és nyomon szeretnék követni ténykedéseimet a nyáron itt az óceán közepén:)

Friss topikok

  • orangedóri: Szija drága barátnőm:DNagyon eltüntél mostanában:DNóri írt neked de arra sem válaszoltál....tessék... (2009.08.20. 23:31) a jól sikerült "teliholdparty":)
  • Nóri:): most látom ám ,hogy Dóri is majdnem ugyanazt irta:D ebben van vmi turpisság:D:D :):):):):) szejet ... (2009.08.02. 20:57) képek
  • orangedóri: Tök jó,hogy így elmondtad,hogy ki kicsoda:DLátom mindenki szeret inni ott kint:DRoszzalkodjál csak... (2009.07.18. 23:04) more info about the others..
  • orangedóri: Na látom beindult a buli:DTök jó a vizi aerobic:D Ne aggódj majd belejössz a munkába ügyi vagy te:... (2009.07.04. 08:52) beindul a gépezet..:)
  • barbaraguapa: Jaja, ñn sztem kovetklezo szadanapomkor megyek ciutadellaba, mert meg kell csinaltatnom a NIE-t va... (2009.07.04. 00:17) a munkáról+egyebek

Linkblog

the end

2009.10.01. 18:01 Espana-girl/alias_Margit

 

Ez a nap is hát eljött..vége..most itt ülök a müncheni reptéren és várnom kell vagy 2 és fél órát, úgyhogy van időm írni. Holnap meg majd felrakom a blogra.
Az utolsó 2 hét felülmúlhatatlan volt, így még nehezebb szívvel térek haza. Megünnepeltük a szülinapomat szombaton, Ciutadellában, és el se tudom mondani mennyire jó érzés volt, hogy olyan sokan eljöttek és velem együtt ünnepeltek. Az smseknek is nagyon örültem! Raqueltől és Nataliától karkötőt és nyakláncot kaptam, gyönyörű, Susanatól szintén nyakláncot és egy ékszeresdobozt hozzá, Alextől és Kathitól egy menorcai táskát hozzá nyaklánccal és Edutól pedig egy barcás mezt:D Az ünneplés meg otthon majd folytatódik..:) Másnap eléggé nehézkesen ment a munka 1 óra alvássalXD Főleg az utóbbi időben egy csomó munkánk volt, mert kevesebb a személyzet. Volt hogy én voltam egyedül egy fél órát az étteremben. De volt jó oldala is mégpedig hogy jobban összeismerkedhettem a vendégekkel. Nagyon szimpatikus családok voltak az utolsó hetekben. Az utolsó hét egy jó kis meglepetést tartogatott hogy feledhetetlenné tegye a munkát..vagy másfél hétig eléggé esős idő volt és egyik este olyan nagy volt a vihar hogy valami kár érte az erőműveket és fél menorca besötétedett. Az egész étteremre hirtelen sötétség borult. Persze a vendégek kezdtek pánikolni és mi se tudtok hogy mitévőek legyünk hiszen alig láttunk valamit. Vittünk gyertyákat az asztalokra és sötétben terítettünk meg szedtük le az asztalt. Mondanom se kell jó vicces volt. A vendégek is egy kis idő múlva poénnak vették és jól érezték magukat. Kicsit másabb a megszokottnál:D Pont amikor leültünk az asztalhoz hogy mára ennyit tudtunk csinálni és megyünk haza akkor jött vissza az áram. Úgyhogy végülis sikerült befejezni a munkát. Szombat reggel hivatalosan végeztem, de este még bementem segíteni pár dologban mert sok munka volt. Ráadásul az igazgató kirúgta az éttermi főnököt így még kevesebb ember maradt. Összvissz 2en. Ezért még vasárnap is dolgoztam valamennyit. De ha már nem kötelező valami és látjuk a végét sokkal könnyebben megy. És én is tudom milyen jó volt amikor valaki ott maradt segíteni. Szerencsére az idő jobbra fordult a hétvégén így még utoljára elmehettem a strandra elbúcsúzni jó időre a tengertől. Hiányozni fog. Utazni nem nagyon utazgattam inkább maradtam hogy a maradék időt a barátaimmal töltsem. Nagyon örültem hogy Susana hozzám költözött. Csomó jó kis programot csináltunk magunknak, többek között egy főzős estét amikor mindketten főztünk valamit. Csináltam jó kis magyar paprikás krumplit:) Egész jól sikerült. Ő csinált levest, másnap olasz rizst és még jó sokmindent..Pincérnőből válthatna konyhásnak, rendkívül finoman főz.
Szombaton elhívtam mindenkit a bárba este, hogy az „utolsó” estémet együtt töltsük. Azért „utlsó” mert vasárnap este takarítani kellett meg pakolni és aludni se ártott volna így aznapra nem rakhattam. Nem mindenki tudott eljönni, betegségek egyebek, de azok akikkel igazán jóban voltam ott voltak. Ruhákat is kaptam Susitól és Raqueltől emlékbe:) talán ezért ilyen nehéz lett a bőröndömXD Ma reggel meg eljött a búcsúzás ideje..8 körül mentem a hotelhez mert 9re volt a transferem a reptérre a hoteltől. Egy órát még velük voltam, aláírattam az animafestes pólómat azzal aki még nem írt rá semmit és hát elbúcsúztunk..sírtunk..a vendégek nagyot néztek amikor a pincérek vörös szemmel járkáltak:) Nagyon megkedveltem őket, hagytam is nekik egy levelet amit a faliújságra kiraktam az emailcímemmel. Sose fogom elfelejteni ezt a nyarat. Életem egyik legjobb döntése volt ebbe belevágni. Sokmindent tanultam, fejlődtem, tapasztalatokat szereztem és rendkívül jó barátokat, jó embereket ismertem meg. Nehéz az elválás miután 3 hónapot együtt töltöttünk sok közös élményben volt részünk. Azt mondták, hogy bármikor jöjjek vissza amikor csak szeretnék, az ő házuk az én házam is. Tényleg szeretnék visszatérni, ha dolgozni nem is (vagy ki tudja?) de meglátogatni őket. Córdoba meg most már nagyon magasan szerepel a listámon:D
Na most már befejezem mert a végén megint elsírom magam. Azért jó tudni hogy ahonnan eljöttem szeretnek és ahova tartok ott is. Így könnyebben megy. Csak utazni egyedül szörnyen unalmas, most már haza akarok érni..pár óra..

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://margit777.blog.hu/api/trackback/id/tr491421144

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása