HTML

Spanish summer:)

Ez a blog olyanoknak készült akik ismernek és nyomon szeretnék követni ténykedéseimet a nyáron itt az óceán közepén:)

Friss topikok

  • orangedóri: Szija drága barátnőm:DNagyon eltüntél mostanában:DNóri írt neked de arra sem válaszoltál....tessék... (2009.08.20. 23:31) a jól sikerült "teliholdparty":)
  • Nóri:): most látom ám ,hogy Dóri is majdnem ugyanazt irta:D ebben van vmi turpisság:D:D :):):):):) szejet ... (2009.08.02. 20:57) képek
  • orangedóri: Tök jó,hogy így elmondtad,hogy ki kicsoda:DLátom mindenki szeret inni ott kint:DRoszzalkodjál csak... (2009.07.18. 23:04) more info about the others..
  • orangedóri: Na látom beindult a buli:DTök jó a vizi aerobic:D Ne aggódj majd belejössz a munkába ügyi vagy te:... (2009.07.04. 08:52) beindul a gépezet..:)
  • barbaraguapa: Jaja, ñn sztem kovetklezo szadanapomkor megyek ciutadellaba, mert meg kell csinaltatnom a NIE-t va... (2009.07.04. 00:17) a munkáról+egyebek

Linkblog

a jól sikerült "teliholdparty":)

2009.08.15. 16:17 Espana-girl/alias_Margit

Halihó, újra itt vagyok friss infókkal:)

Azzal kezdeném, hogy a múltkori teliholdas partyt bebuktuk..Hogy ez hogy is történhetett meg..Hát úgy hogy éjfélkor végeztünk a munkával és akkor gyorsan átöltöztünk, Raquel meg én, és utána irány kocsival Ciutadellába ahol már várt ránk Juan, a báros las brisasból, vagyis ex báros most már. Na mindegy, lányokhoz híven késtünk egy fél órát, úgyhogy meg is kaptuk a fejmosást tőle. De nem unatkozott, hozta 4 haverját is. Leültünk hozzájuk és kb ¾ 1ig ott voltunk. Utána indultunk tovább a partyra és 1 fele amikor megérkeztünk azt mondták vége..ennyi volt..komolyan..melyik bulinak van 1kor vége?! Hát változott a terv és visszamentünk a kikötőbe a Jazzbahba ami egy jó kis szórakozóhely, zenével, meg fent egy terasszal ahova le lehetett ülni iszogatni. Képem nincs, a kamerám rossz, de mások csináltak (Juan barátai) majd vhogy megszerzem őket. Később csatlakozott hozzánk Natalia és Kamila is a barátjával. Jó kis este volt, bár nekem rövid, mert már fél öt körül el kellett mennem hogy valamit aludjak is munka előtt. Juan rendes volt és hazavitt kocsival. Nem mondom hogy nagyon kipihenten mentem dolgozni másnap. De nem volt semmi probléma, az összes tányér, evőeszköz ép maradt..:D Délután siesta időben pedig kialudtam magam,úgyhogy estére már nem voltam fáradt.

Ezen a héten is még szerdán volt szabinapom mert, Susana csak csütörtökön jött vissza dolgozni. „Csak”…az orvos még 10 nap rehabilitációs pihenést írt ki neki de ő visszautasította. Azt mondta még 2 nap aztán jön vissza mert otthon megőrül, muszáj dolgoznia. Sose tud egy helyben ülni még a munkában se pihenteti a lábát, rohangál össze-vissza..Nem is tudom kire emlékeztet(ugye anyu ismerős?):) De kölcsönadtam neki a malleosprintet, amit szintén elhoztam magammal biztos ami biztos. Amúgy teljesen megértem mert tudom milyen érzés a tehetetlenség amikor ágyhoz vagy „kötve”. De neki gyorsabban gyógyul mint nekem. 10 nap után már nagyon jól tud járni. Voltam is vele meg Nellivel(!) a strandon a héten. A szabadnapomon meg terveztem hogy elmegyek röplabdázni végre, mert mindig csak 10-13ig van és én akkor mindig dolgozom ezért csak a szabadnap jó. Erre senki nem volt ott. Se a prakban se a strandon..Bezzeg pont akkor nincs amikor én menni tudok..valaki nagyon távol akar engem tudni a röplabdától..de nem adom fel. Hívogatok mindenkit játszani de vagy nincs kedv vagy idő. Sose lehet legalább 4 embert összehozni egy játékra. Focizni viszont mentek a fiúk. Kihírdették a recepción (ez a következő tervem nekem is:)). Persze ez sokkal népszerűbb sport mint a röpi. Hívtak engem is játszani de nem gondoltam kiütni magam erre az utlsó hónapra:D Ha más lány lett volna talán de így hogy csak pasik, kicsit fölényes a dolog. De elmentem megnézni őket. Játszott pár vendég, a szerelőnk, a vízimentőnk, Pavel, Axel, a tesója Cali és Manolo (Pavel egy barátja). Gino nem mert neki hátfájdalmai vannak, ezért röpizni se tud jönni velem. Nem volt rossz meccs, természetesen nem egy Barca:) de jó volt. Össze is barátkoztam 2 kislánnyal, vendégek a hotelből, az apukájuk is focizott. Brittek. A 2 éves kislány nagyon extrém kiscsaj, játékbaba helyett egy játék motorral játszottXDmeg forma 1es versenyzőnek készül..Olyan másfél órát játszhattak, utána beültünk Axellel, Calival és Pavellel Las Brisasba. Ja nekik is amúgy szabadnapjuk volt. Gyorsan eltelt megint a szabadnap..de most csak 5 napot kell dolgoznom a dayoffig:D ugyanis most újra kedden lesz. Barbi írta hogy most elmehetnénk abba az aquaparkba amit a múltkor említettem. Nellinek is van kedve, meg a másik magyar lánynak, Gyöngyinek, aki a Barbival dolgozik együtt. Lehet Kamila is jön, mert őt kirúgták…erről ide nem írnék részletesen..csak annyit hogy most mindenkin kijönnek a problémák és egymást hátbaszurkálják, olyan az egész mint egy krimi sztori, sose tudni kinek higgyen az ember, vannak beépített emberek, meg akik a háttérben sugdolóznak..nem tudom mi az igazság nem is érdekel..nem akarok belekeveredni..én csinálom a dolgomat amilyen jól csak tudom, próbálom legalábbis, és nem akarok senkivel konfliktusba kerülni. Néha jó hogy az ember nem érti a másik ember nyelvét..bár már egész jól értem. Most amikor kávézni mentünk és az egész helyzetről beszéltek, teljesen megértettem miről beszélnek (egy két szót nem ismertem de az lényegtelen az egészet nézve). Én sajnálom, nekem nem voltak vele gondjaim..azért mi még találkozni fogunk vele.

Mostantól csökken a vendégek létszáma ezért pár ember plussz napot kap. Mi Nellivel nem kaptunk..ennek is üzlet az oka..ugyanis ha „rendes” munkásoknak adnak szabadnapot azt levonják a fizuból nekünk már nem tudnák tovább csökkenteni. Ez így jobban megéri nekik. Ez kicsit igazságtalan de ez van..pedig én úgy elmennék mallorcára..de még van időm majd kialakul valami. Nagy tervek most nincsenek a jövőre nézve. Ja de most jut eszembe hogy Juan barbecue-t tervez és meghívott minket is:D. Jövő héten lesz valamikor. Szóval szó sincs unalomról, megy az élet továbbra is. Az augusztus kicsit hisztis mindenkinek. Remélem szeptemberre lenyugszanak a kedélyek. Szép szülinapot szeretnék békében együtt mindenkivel:D Sokszor fogom megünnepelni a 20. születésnapomatXD egyszer előbuli Nellivel, mert ő addigra elmegy, utána a normális időpontban, utána otthon a családommal és persze a barátaimmal is:D A legjobb ajándék az lenne ha mindannyian megjelennétek Menorcán:D De már nem olyan sokára találkozunk.

Más újság nagyon nincsen, írni tudnék apróságokról meg ami eszembe jut de akkor sose lenne vége:D A képeket majd felrakom, de Maike valahogy sosincs otthon amikor én így nehezen kérhetem meg h szedje le a fényképezőről a képeket. De igyekezni fogok. Ha addig is nem lepnek el minket a hangyák..már olyan közeli barátságot kötöttünk velük, hogy nem félnek az ágyunkba is bemászni..lassan kifogy a hangyaírtó a boltból..

Puszilok mindenkit!!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://margit777.blog.hu/api/trackback/id/tr451311376

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

orangedóri 2009.08.20. 23:31:33

Szija drága barátnőm:DNagyon eltüntél mostanában:DNóri írt neked de arra sem válaszoltál....tessék nekünk írni ez így nem állapot:)Remélem minden rendben puszika szejet
süti beállítások módosítása