HTML

Spanish summer:)

Ez a blog olyanoknak készült akik ismernek és nyomon szeretnék követni ténykedéseimet a nyáron itt az óceán közepén:)

Friss topikok

  • orangedóri: Szija drága barátnőm:DNagyon eltüntél mostanában:DNóri írt neked de arra sem válaszoltál....tessék... (2009.08.20. 23:31) a jól sikerült "teliholdparty":)
  • Nóri:): most látom ám ,hogy Dóri is majdnem ugyanazt irta:D ebben van vmi turpisság:D:D :):):):):) szejet ... (2009.08.02. 20:57) képek
  • orangedóri: Tök jó,hogy így elmondtad,hogy ki kicsoda:DLátom mindenki szeret inni ott kint:DRoszzalkodjál csak... (2009.07.18. 23:04) more info about the others..
  • orangedóri: Na látom beindult a buli:DTök jó a vizi aerobic:D Ne aggódj majd belejössz a munkába ügyi vagy te:... (2009.07.04. 08:52) beindul a gépezet..:)
  • barbaraguapa: Jaja, ñn sztem kovetklezo szadanapomkor megyek ciutadellaba, mert meg kell csinaltatnom a NIE-t va... (2009.07.04. 00:17) a munkáról+egyebek

Linkblog

a munkáról+egyebek

2009.07.01. 15:12 Espana-girl/alias_Margit

 

Újra jelentkezem:D Először is kívánság szerint írok a munkáról is, hogy pontosan mit is kell csinálni. Egy átlag nap úgy nézki, hogy felkelünk 8kor (nekem ez is korán vanJ) és már bent kell lenni fél 9re. Akkor gyorsan iszunk egy kávét és már jönnek is a vendégek. A feladatunk reggel kávét vinni az asztalokhoz, szalvétákat hajtogatni és elvinni a piszkos tányérokat. A piszkos tányérokat, poharakat egy carro-ra gyűjtjük (nem tudom, hogy hívják magyarul, tudjátok amit tolni lehet és többszintes=) Na ha az betelik akkor nyomás a konyha és egy bizonyos helyre kell pakolgatni. Persze mindezt nagyon nagyon gyorsan, mert a vendégek temérdek tányért és evőeszközt felhasználnak ezért sietni kell, hogy mindig vigyük a tiszta tányérokat. Ráadásul van vagy 40 fok a konyhában + szaladgálunk ezért rendesen izzadunk és kifártadunk. 10 felé bezár a büfé akkor még leszedjük a maradékot és megterítjük az asztalokat. Utána vagy két órán keresztül törölgetünk evőeszközöket és tányérokat,poharakat. 1 fele mehetünk haza. Ja meg közben reggelizhetünk. 1 után van szabadidő egészen 7ig. Délutánonként vagy a beachre megyünk vagy a medencébe ami az apartmanunk mellett van pár lépésre. Tegnap már voltam is a parton és gyönyörű!!! Majd töltök fel képeket! Az esti munka nagyjából hasonló azzal a különbséggel hogy vinnünk kell piákat is az asztalokhoz rendelésre. Mi nem vesszük fel a rendelést még egyelőre. Meg a pénzt se mi vesszük át. Mi csak a piszkos tányérokat, poharakat visszük el és utána ugyanaz mint reggel. Ha a büfé bezár kapunk vacsit is. Úgy van hogy mindenki vehet a tányérjára amit akar, szóval nem kell olyasmit ennem amit nem szeretekJ De halat már ettem! Munka után még úszunk egyet. 1 fele már általában alszunk. De!! Keddenként szabadnapos vagyok, tehát hétfő este mehet a party:DA szobatársam is akkor szabad szóval még jól is jött ki. Tegnap hamarabb is megszökhettem a munkából délelőtt mert mentem az igazgatóval Ciutadellába hogy elintézzük a NIE numbert ami külföldieknek kell hogy itt dolgozhassanak. Ciutadella egy közeli nagyobb város északra Son Xoriguertől. Kb 7 kmre van. De nagyon jófej hogy eljött velem. Mások nem voltak ilyen szerencsésekkel más igazgatóval. Szerintem nagyon fontos, hogy az igazgató mindenkivel személyesen bánik. Sőt én még nem hallottam olyan főnökről aki minden dolgozójának tudja a nevét! Egész úton beszélgettünk és nagyon közveltlen és barátságos ember. Mesélt a családjáról, hogy mennyire nincs pénz a krízis miatt meg hogy júniusban a hotel nem érte el a 80%os telítettséget. Egyáltalán nem olyan volt mint egy főnök aki leszarja a munkásait és hátradől a székében. Ez nagyon imponál. Ráadásul azt mondta hogy bármi infóra szükségem van a sulimban vmilyen tárgyhoz akkor szóljak nyugodta és segít. Meg mondtam neki hogy idegenforgalomra szeretnék továbbmenni nem pedig ..jaj hogy is van magyarul a catering..öööö..vendéglátás?:D Azt mondta jó választásJ mesélt a munkáról sok érdekeset. Plussz felajánlotta hogy majd ha megtanulok spanyolul jöjjek vissza a recepcióra:D Sikerült is elintézni a számot, csak majd vissza kell mennem érte. Ja jut eszembe, kérdezte hogy tudom-e már hogy mikor van szabadnapom. Mondtam hogy még nem tudom és megkérdezte a közvetlen főnökömet hogy mikor van és azt mondta, ma, vagyis keddenként. Általában nem szoktak adni szabadnapot ha még nem dolgoztam ott egy hétig, de mégis adtakJ
Úgyhogy ennek örömére elmentünk tegnap munka után a bárba és iszogattunk. Utána filmet néztünk a szobatársakkal. Ma meg elmentünk megint Ciutadellába kulcsot másoltatni a lakáshoz meg járkálni. Vettem is egy tök jó nyakláncot:D Este meg tervezzük, hogy megnézzük a naplementét a tengerparton egy sangría mellettJJ Ez lesz a német szobatársam Nancy búcsúztatója, mert kirúgta a főnöke. Nagyon peches volt, egy nagy f*sz a főnöke. Mindenki utálja. Nem volt elégedett a spanyol nyelvtudásával, legalábbis a spanyol vendégek panaszkodtak rá. De eleve utálja a németeket, mert másik német dolgozókat is kritizál folyton. És a spanyol vendégeknek kinyalja a seggét a németeket meg leszarja. Szegényke most repülhet Blanesbe egy bungalowba, egy kempingbe dolgozni mert csak az a munka vanL Nagyon sajnálom mert nagyon aranyos lány..most meg csak ketten leszünk…de elvileg még jönnek németek ide lakni. Majd meglátjuk.
Hmm mit nem írtam még…ja annyit még hogy nem vagyok a legtehetségesebb pincér a világon mint kiderült. Rögtön első este egy csomó mindent elcsesztem. Rossz helyre vittem az italt, folyton felbuktam a gyerekszékekben, kiejtettem az evőeszközöket a kezemből, nekimentem egy krumplistálat cipelő emberbe, leöntöttem magam meg ilyenek..ki is voltam akadva..de annyi mindenre kellett figyelni és annyira új volt és semmit nem mondtak el rendesen hogy mit kell csinálni hogy sok volt ez nekem..tegnap meg a carroról borítottam le az edényeket és nagy csattanással az étterem közepén landoltak..nem volt fényes…de remélem belejövök.és remélem ugyanannyira fognak bírni mint a Nellit ( a finn lány, őt mindenki szereti) Na de majd még jelentkezem, elég ennyi egyszerreJ

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://margit777.blog.hu/api/trackback/id/tr611220151

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

barbaraguapa 2009.07.04. 00:17:54

Jaja, ñn sztem kovetklezo szadanapomkor megyek ciutadellaba, mert meg kell csinaltatnom a NIE-t vagy mit. ma pl mercadal-ban es ferreriesen voltam. majd irok neked ha mar tudom h pontosan mikor tudok menni, de mivel elvileg csak 2ig vannak, igy muszaj szadabnapon menni. majd szolok. remelem jol vagy. pusz
süti beállítások módosítása