HTML

Spanish summer:)

Ez a blog olyanoknak készült akik ismernek és nyomon szeretnék követni ténykedéseimet a nyáron itt az óceán közepén:)

Friss topikok

  • orangedóri: Szija drága barátnőm:DNagyon eltüntél mostanában:DNóri írt neked de arra sem válaszoltál....tessék... (2009.08.20. 23:31) a jól sikerült "teliholdparty":)
  • Nóri:): most látom ám ,hogy Dóri is majdnem ugyanazt irta:D ebben van vmi turpisság:D:D :):):):):) szejet ... (2009.08.02. 20:57) képek
  • orangedóri: Tök jó,hogy így elmondtad,hogy ki kicsoda:DLátom mindenki szeret inni ott kint:DRoszzalkodjál csak... (2009.07.18. 23:04) more info about the others..
  • orangedóri: Na látom beindult a buli:DTök jó a vizi aerobic:D Ne aggódj majd belejössz a munkába ügyi vagy te:... (2009.07.04. 08:52) beindul a gépezet..:)
  • barbaraguapa: Jaja, ñn sztem kovetklezo szadanapomkor megyek ciutadellaba, mert meg kell csinaltatnom a NIE-t va... (2009.07.04. 00:17) a munkáról+egyebek

Linkblog

Dinner night,Binibeca, etc..

2009.09.18. 17:58 Espana-girl/alias_Margit

Lassan elérkeztem az utolsó hetembe..Most már tényleg repül az idő. Ezért nem is nagyon írok ide, nem sokat vagyok a gép előtt, igyekszem kihasználni maximálisan ezt a kis időt.

Előző héten kedden csináltunk egy kisebb kirándulást, Susanaval, Nellivel és Lujannal. Nelli befejezte akkor már a munkát így meg tudtuk oldani hogy Susana elcserélje a szerdai szabadnapját keddre. Lujan meg már amúgyis befejezte plussz kocsija is van, dupla siker. Szóval elterveztük, hogy kirándulunk egyet. Menorca keleti részére mentünk egy strandra, Sa Mesquitara (asszem így írják). Csodálatos strand, nem volt tele turistákkal, nem nagyon érintett tengerpart. Több kis öböl találkozásánál fekszik. Fel is másztunk a közeli sziklás dombra onnan meg a kilátás elképesztő volt. Magasból lenézni a tengerre..felfrissít és feltölt energiával. A délutánt ott töltöttük, aludtunk egy kicsit, megettük az előtte elkészített szendvicseket és csak jól éreztük magunkat, hogy aznap nem kellett dolgozni. 6-7 fele továbbmentünk Binibecaba. Érdekes kisfalu, bámulatos épületekkel. Az egész városnak van egy érdekes hangulata. Mintha az ember utazott volna az időben. Ráadásul a napszak, naplemente, pont kiemelte a táj szépségét. Meg is néztük a naplementét, a parton, ami nem tipikus homokos part volt hanem köves. Csináltam egy tucat képet, sajnos mindet nem tudom felrakni..Élőpben még sokkal jobb volt. Este meg visszamentünk Calan Boschba a kikötőbe vacsorázni. Akkor ettem először a kikötőben. Leírhatatlan nap volt, a legjobb napom ami eddig volt. Igazi turistának éreztem magam, jó volt barátokkal lazítani, kirándulni, kimozdulni:)

Pénteken viszont Raquelnek volt szabadnapja és elmentünk egy másik strandra Son Saurára. Először Macarellára akartunk menni, de tele volt a strand és nem engedtek be senkit, úgyhogy változott a terv. Raquel azt mondta Son Saura egy szép hely hát menjünk oda mert nem telített. Útközben akadtak némi problémák a kocsival, valami kifogyott, nem egészen értettem mi is pontosan. De olyan hangokat hallatott a kocsi mintha kavicsokon menne. De szerencsésen megérkeztünk. Csak a strand éppen tiszta piszok volt a víz meg tele volt algákkal! Raquel szerint, amióta itt van ilyen nem fordult elő..ok ennyit a jószerencséről. Ráadásul 1 órával később elkezdett beborulni. Hát ennyit a strandolásról, de azért elmentünk legalább megnézni még egy helyet. Cala Morellst. Fentről. A kilátás gyönyörű volt! A helyről azt mondják, hogy tele van energiával, jóval és rosszal, valakit rosszul érint, valakit épp feltölt. Sokan mennek oda yogázni, taichizni, meditálni. Raquel mondta hogy télen tök sötét az egész és az ottlakók tiszta depressziósak lesznek. A legtöbb öngyilkosság ott történt. Ugrálnak le a szikláról a tengerbe. És télen vannak időszakok amikor jön egy akkor szélvihar, szinte tornádó, hogy képtelenség arra menni, mert elfújja a kocsit a szél. Amikor mi voltunk ott napos idő volt és nekem nagyon tetszett, simán bírnék ott üldögélni órákig és csak nézni a tengert. Csináltam is egy titanic photot:D

Most jut eszembe hogy a vacsoráról nem is beszéltem. Elég sokan eljöttek. A pincérek közül szinte mindenki, a recepcióról is többen, a konyháról csak egy ember, szerencsére az aki a legszimpibb mind közül. Néhányan a takarítók közül és barátok, vagy régi munkatársak. Annyi kaja volt, hogy mire a főfogásig eljutottunk nem maradt hely a hasunkban. Az italok is hozzájártak az ételhez. Colombia (az egyik volt pincér) kicsit sokat ivott, de ezen nem is csodálkoztunk, amúgy is olyan az életben is. Jól éreztem magam. Sokan hazamentek korábban vagy továbbálltak bulizni Ciutadellába. A legvégén csak Edu ( a konyhás) Susana és én maradtunk. Úgy 5ig beszélgettünk. Már a bár pincérei is otthagytak minket h majd zárjunk be magunk után. Susana pedig nálunk aludt, mert eléggé messze lakik és nincs kocsija gyalogolnia kellett volna, meg egyébként is tőlünk a hotel 2 percre van. Így is aludtunk vagy 2 órát. Másnap nem kell mondjam h néztünk ki:) De nem találhattak kivetnivalót a munkánkban.

Azóta Nelli elment, megsírattuk, ő örült legalább hogy végre hazamegy. Azért én nem gondoltam h ennyire hiányozni fog, teljesen más emberek vagyunk mégis jól összeszoktunk és minden más nélküle, ő volt az első ember akit megismertem és az első akivel megbarátkoztam és sokat segített nekem. Mégiscsak vagy napi 14 órát vele töltöttem.

A legrosszabb hogy Susana is elment a munkából. Kevesen maradtunk, a munka így pocsék, megterhelő és csak Raquel maradt akivel úgy jobban vagyok de ő is sokszor a bárban van. Plussz most 3szor annyit kell dolgozni meg rohangálni. De legalább napközben nem vagyok egyedül. Susana hozzámköltözött:) Persze ez nem igazán legális, de a házat kifizették szeptember végéig és csak 3an vagyunk. Nem hiszem hogy ez akkora probléma..Közben a német lány is elment, de jött egy másik lány át a hunted házból. Úgyhogy most 4en vagyunk.

Nagyon jó Susanaval együtt lakni, az alvásnak annyira nem tesz jót mert mindketten szeretünk beszélgetni:) Már nagyon jól hozzászoktam az akcentusához. A végén andalúz akcentusban fogok beszélni:D

Hmm mi még..A mostani szabadnapomon esett az eső 4szerre a nyáron. És sajnos nincs is vége mert még ma is esett. Azért remélem a szülinapomon holnap nem fog esni:S Azért így is kihasználtam a napot, elmentünk manoloval a Monte Torora. Ő már végzett a munkával és unatkozott úgyhogy beültünk a kocsiba és nézelődtünk egyet. Sokmindent nem láttunk a felhőktől, de azért jobb volt mint otthon ülni.

Kiderült, hoyg jövő héten Susinak is kedden lesz szabadnapja az új munkahelyén úgyhogy megint kirándulunk egy jót, mint a múltkor. Csak legyen jó idő..És tervezünk egy főzős estét is amikor én csinálok valami tipikus magyar kaját, Susi valami andalúzt, Lujan meg valami katalánt. Azért nem könnyű itt tipikus magyart csinálni:) De majd megpróbálkozom. Még Maónba is el szeretnék valamikor menni. Csak az a baj hogy egy délután nem elég rá. És már csak 1 szabadnapom maradt. De ma beszéltem az igazgatóval. Megkérdezte hanyadikán megyek haza. Mondtam hogy 28-án erre kérdezte és mikor akarom a munkát befejezni. Hát elvileg 27-én kezdtem szóval 27-én kéne befejeznem, de mondtam hogy 1 nap jó lenne, hogy összepakoljak meg ilyenek és akkor mondta hogy 25-én befejezhetem. Lehet még szombat reggel be kell mennem segíteni de ennyi:D Szuper! Ennek nagyon örültem. Szóval ma van péntek úgyhogy már csak 1 hét meló, vagyis 6 nap(+dayoff):D Azt csak már kibírom:) Alex az étterem főnök kicsit ki volt akadva, úgy járt-kelt mint egy fúria, mert 3an lesznek az egész étteremre. De én így is 6 napot dolgoztam az 5 helyett (minden gyakornok 5öt dolgozott) és sose panaszkodtam. Úgyhogy ehhez mostmár ragaszkodom, ha már megemlítették.

Nagyvonalakban ennyi, lehet ez volt az utlsó bejegyzésem..ha addig nem írnék, otthon találkozunk!!:D Már nem sok! Egyik szemem sír a másik nevet….

Sokszor puszillak titeket!!!!!!!!

 

Cala Morell, Nellivel

 

 

Freedom (A titanic kép:))

 

 

Colombiával és Axellel (vacsora)

 

 

Susi, Juan, Raquel

 

 

Többre most nincs időm, mennem kell dolgozni, majd holnap rakok fel csak képeket..

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://margit777.blog.hu/api/trackback/id/tr441391132

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása