HTML

Spanish summer:)

Ez a blog olyanoknak készült akik ismernek és nyomon szeretnék követni ténykedéseimet a nyáron itt az óceán közepén:)

Friss topikok

  • orangedóri: Szija drága barátnőm:DNagyon eltüntél mostanában:DNóri írt neked de arra sem válaszoltál....tessék... (2009.08.20. 23:31) a jól sikerült "teliholdparty":)
  • Nóri:): most látom ám ,hogy Dóri is majdnem ugyanazt irta:D ebben van vmi turpisság:D:D :):):):):) szejet ... (2009.08.02. 20:57) képek
  • orangedóri: Tök jó,hogy így elmondtad,hogy ki kicsoda:DLátom mindenki szeret inni ott kint:DRoszzalkodjál csak... (2009.07.18. 23:04) more info about the others..
  • orangedóri: Na látom beindult a buli:DTök jó a vizi aerobic:D Ne aggódj majd belejössz a munkába ügyi vagy te:... (2009.07.04. 08:52) beindul a gépezet..:)
  • barbaraguapa: Jaja, ñn sztem kovetklezo szadanapomkor megyek ciutadellaba, mert meg kell csinaltatnom a NIE-t va... (2009.07.04. 00:17) a munkáról+egyebek

Linkblog

északi part, aquapark..

2009.08.29. 16:48 Espana-girl/alias_Margit

 

Hola:)
 
Itt vagyok ismét, még ha kicsit sokat is kellett várni rám:D Jó sok mindenről szeretnék mesélni nektek.
Ott folytatom ahol abbahagytam, az pedig ha jól emlékszem az volt hogy Kamilát kirúgták..
Azóta mi a Nellivel találkozgatunk vele. Egyik hétfőn például elmentünk együtt egy északi strandra, La Vall a neve. Mivel oda buszok nem járnak, ezért csak kocsival lehet megközelíteni. Kamila barátjának meg van kocsija:) Megbeszélte vele hogy egyik nap munka után elmegyünk közösen. Ott töltöttünk vagy 4 órát. Gyönyörű hely! Kicsit más mint a déli strandok, a homok sárgásabb meg a víz sekélyebb és öbölszerű. Csináltam jó sok képet és tudom hogy már mióta ígérgetem hogy felrakom de tényleg nem egyszerű mert Maikét sosem találni otthon. Vagy amikor ő ráérne én sietek. De még mielőtt Nelli elmegy leszedetem vele a fényképezőről. Nekem is kéne egy kártyaolvasó..De ami késik nem múlik. Néhány képet viszont kaptam a Barbitól, azok közül párat felrakok:)
Másnap a szabadnapunkon elmentünk egy aquaparkba Cala en Blanesbe. Hívtuk Kamilát meg a Barbinak is pont úgy volt szabadnapja hogy el tudott jönni velünk. Nem egy hű de nagy szenzáció,a „jacuzzi” se igazán jacuzzi volt, de azért mi jól éreztük magunkat. Volt ott 4 csúszda, abból állt a napunk hogy azokon csúszkáltunk:D Még a lifeguardokkal is összehaverkodtunk:) Nelli és kamila hamarabb hazamentek, mi még tovább maradtunk, utána pedig még elmentünk Cala en Brutba és Cala Blancába is. Cala Blancána parton megnéztük a naplementét ami hihetetlenül szép volt..nem sokszor van alkalmam látni, mert abban az időben dolgozom, de amikor csak tudom megnézem. A levegő se olyan fullasztó már akkor. Egészen kellemes. Úgyhogy tartalmasan töttük el a szabadnapunkat. Másnap pedig Ciutadellába mentünk vásárolni, vagyis pontosítok:mentünk volna, merthogy 5ig szinte minden zárva volt a siesta miatt. Én ruhát kerestem, de nemigazán találtam olyat ami annyira tetszene és még az ára is megérje..azért vettem magamnak karkötőt:)
Amúgy most megint betegséghullámok vannak és megint Nelli indította be. Most éppen nátha járvány és már a hazunkban 5en elkapták ami annyit jelent hogy egyedül én nem vagyok beteg és a munkában is 2en már kidőltek. Ja és még plusz egy csak neki más bajai vannak..De nem áll szándékomban elkapni remélem nem is fogom..A következő dayoffomat se a szoba négy fala között töltöttem. Barbi írt hogy újra kedd-szerda a szabinapja úgyhogy csinálhatnánk valamit. Jól betábláztam a napomat..Nórival megbeszéltem hogy reggel 9kor skypolunk, végre már…:)Utána lementem reggelizni, 11kor viszont Pavellel találkoztam merthogy mondta hogy megy röpizni és nincs-e kedvem jönni. Dehogyisnincs:D 11től kb 2ig röplabdáztunk a strandon. Nem könnyű ilyen melegben játszani, de nagyon élveztem. Már nagyon hiányzott..Az egészet egy animátorcsapat szervezi Ciutadellából. Nem egy hotel animátorjai. Rendes háló meg minden..Az is jó volt hogy olyanok játszottak akik nem csak hírből ismerik a játékot..A végén csináltunk egy versenyt kisebb,3as csapatokban. Kb 24en gyűltünk össze úgyhogy 8 csapatot csináltunk. Én Pavellel meg Lucával (egy olasz pasi) voltam egy csapatban. Meg is nyertük az első meccset, utána a következőt, a következőt..:D és igen mi nyertünk!!!:D:D:D Épp hogy vége lett rohannom kellett a buszhoz, nehogy lekéssem. Azt el is értem de a csatlakozásra 40 percet kellett várnom…legalább kifújhattam magam.Barbival Ferreriesben találkoztunk. Ott épp valami fiesta volt, hasonló mint Sant Juan júniusban. Az utcák tele voltak szeméttel, műanyagpoharakkal, egy csomó ember az utcákon énekelt, táncolt, kiabált vagy épp mihez volt kedve. A főtér körül a diszkók megteltek, mindenhonnan csak a zene szólt. Ha már ottvoltunk maradtunk is egy kicsit. Épp hogy 2 percet ott voltunk jöttek az emberek ingyen pomadával, ami egy helyi alkoholos ital, nagyon finom!Az a poén hogy ez mind reggel kezdődött és már 4kor délután egy csomóan részegek voltak. De nem az a tipikus pesti részegtömeg, akiket jobb ha az ember elkerül. Kicsit vidámabbak voltak a szokásosnál meg hangosabbak, de nagyon kedvesek. Úgy 2 órát maradtunk aztán továbbmentünk mert a terv az volt h elmegyünk Fornellsbe egy strandra. Először Es Mercadalig mentünk autostoppal utána onnan Fornellsbe. Ott a parton relax, úszkálás.stb..Visszafelé ugyanezen az útvonalon mentünk. Este 10 felé értem haza és még vacsorázni is tudtam mert Nelli volt olyan kedves és elrakott nekem vacsorát.
Mostanában elég korán végzünk, nincs is annyi vendég, úgyhogy 11 felé legtöbbször már befejezzük. Ezért a múltkori Barca-Bilbao meccs 2. felét is meg tudtam nézni:) Még jó hogy a főnök is barcás és nem akart lemaradni az egészről:D pár evőeszközt rá is hagytunk „Colombiára” (egy nemnormális pincér Colombiából). Persze nem is maradtam le semmiről, mert csak a 2. félidőben voltak a gólok. Megvártak engem:p Ugyanúgy most is, péntek este, csak korábban kezdődött, de szerencsére hosszabítás volt és azt már láttam. És persze a gól is csak az ottlétem alatt született:D Amúgy nagyon jó érzés hogy végre nem egyedül a szobámban nézem a meccset hanem a bárban kivetítőn más szurkolókkal.
Mi egyéb..ja igen..tegap terveztük hogy Raquellel elmegyünk macarellára egy másik strandra kocsival, mert szabadnapos, de hirtelen korházba kellett mennie mert annyira fájt a hasa. Vért is vettek tőle, de nem tudni mi baja volt, már jól van..Szegényke nagyon ideges volt és szomorú, hogy neki semi nem jön össze. Nem csodálom hogy ilyen érzékeny..múltkor például sikerült újabban megint bevernem az ujjam valamibe, de nyugi semmi maradandó csak belenyilalt egy fél percig a fájdalom, na és Raquel pont akkor jött be, meglátta és rohant hozzám halálrariadt arccal hogy úristen mi történt, jól vagyok-e. Ezt meghallotta Tony is és ő is rohant hogy mi történt. Kb sikerült az egész bandát magamköré gyűjteni:D Mondtam hogy semmi bajom csak bevertem egy kicsit. Erre Raquel megölelt és elsírta magát hogy mennyire megijesztettem..hát nem aranyos?:) annyira kedves lány, nagyon bírom és nagyon fog hiányozni..Ahogy Susana is..Neki megrövidítették a szerződését,a főnökkel kellett volna bájologni arra meg nem volt hajlandó.., úgyhogy 13án ő is befejezi de szerencsére a szülinapomat megvárja a hazautazássalJColombiának holnap van az utolsó napja és Pili (az újjab pincér) is 10én végez. Ez azt jelenti hogy jelentősen csökken a létszám és nagyon remélem hogy a vendégeké is..De nem lesz ugyanaz nélkülük..Lehetek majd Kathyval és Tonyval az egész étteremben, mert Raquel valószínűleg a bárban lesz..szerintem átállok a konyhára:) A recepcióról is Pavel elmegy, szerencsére Gino marad még. Ő most volt otthon Hollandiában egy hetet most jött vissza nemrég. A házban is csak én meg Thrudy (a holland lány) maradunk. Sivár lesz..de legalább rend lesz..
Ma is szülinapot ünneplünk, Alex (konyhafőnök) feleségéét. Jól ismerjük, mert majdnem minden este találkozunk vele. Nem lesz nagy party csak átmegyünk Las Brisasba a bárba. Oda lesz szervezve a közös búcsúvacsora is. Szeptember 5-én lesz és mindenki a hotelből meg van hívva, még az igazgató is. Legalább lesz alkalmam fényképeket csinálni mindenkiről és még egy csoportképet is!:D De jó lesz, várom már!
Na és most pár kép:
 
Én (meg csomó turista:))Cala Galdanában

 

A 3 magyar csajszi

 

Onnan ugráltunk le..na jó azt azért nem mertem;)

Pavel,egy cseh lány akinek nem tudom a nevét(Kamila bnője), Kamila, Axel, Manolo és én

 

 

Hát most be kell érni ennyivel, igyekszem gyorsabb lenni, többször írni, hát nem mindig jön össze:) de még hazaindulásom előtt felrakom a képeket azt azért megígérhetem;)

pussszzzzzz

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://margit777.blog.hu/api/trackback/id/tr31346666

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása